Why not

Why Not? er et stort pop/rock sammenspilshold på Guldborgsund musikskole.

Der spilles en overvægt af nyere musik, men bandet tager også gerne fat på klassikere fra eksempelvis Stevie Wonder og Michael Jackson. I Why Not? har vi fokus på musikalske elementer som arrangement, roller og dynamik. Desuden jammer vi også i de fleste numre; det betyder, at der indlægges guitar- eller klaversolo i numre, som normalt ikke har en sådan.

Why Not? henvender sig til unge i alderen 13 til 25, som allerede har en musikalsk balast, og er øvet i sammenspillets kunst.
Normalt vil lærerne på Guldborgsund Musikskole igennem dialog finde frem til oplagte medlemmer blandt skolens instrumentalelever.

Er eleven tilmeldt instrumental- eller sangundervisning på musikskolen er tilbuddet gratis.

Instrumentering
2-4 sangere, trommer, bas, 2 guitarer, 2 keyboards, saxofoner, tromboner, trompeter.

Casper Gyldensøe