Ind i musikken

Holdet henvender sig til dig, der går i 3., 4. og 5. klasse, og som endnu ikke går til instrumentalundervisning.

På holdet vil du sammen med andre prøve en masse forskellige og spændende ting. Det vil være alt lige fra at spille et instrument, synge og måske til at danse lidt som Justin Timberlake.

Målet med undervisningen er at udvikle din glæde ved musik og give dig mulighed for at ”finde dit eget instrument”. At ”finde sit instrument” betyder at blive mere bevidst om, hvad man godt kunne tænke sig at spille, og hvad man faktisk har let ved at spille.

Nogle gange vil vi lave det samme nogle uger i træk, og andre gange vil vi lave noget nyt fra gang til gang. Undervisningen foregår både på små hold, og i større grupper.

Undervisningen foregår på Guldborgsund Musikskole , Skolegade 3, Nykøbing F .